Hem Forums Gemensamt, för alla Övrigt Köp & Sälj – Byt & Hyr Önskar hyra Condominium i Pattaya from Juli

Viewing 5 reply threads
  • Author
    Posts
    • #388396
      Sailor
      Participant

        Jag och killen söker en condo att hyra i Pattaya. Gärna södra eller centrala. Inte Jomtien, Naklua eller på “andra”sidan Sukhumvith.
        Vi vill gärna hyra några månader först, om vi sen gillar det så blir det antagligen längre.
        Jag kommer åka ner i början av juli nästa gång, men alla tips tas tacksamt emot.

      • #439012

        Hej, om ni tänbker om om läget och kan tänka er Wong Amat beach ca 5 min från centrala har jag två studios att hyra ut där. Hör av er om det funkar! http://www.ithailand.se/AD-Beach-condominium.html bilder och karta

      • #439013
        Sailor
        Participant

          Vi kan kanske kolla på läget när vi kommer ner i juli.
          Men vi har garage på soi Yensabai och vill gärna bo nära det.

          Tack för förslaget

        • #439014
          Sailor
          Participant

            Hej igen!

            Vi skulle vilja titta på en studio, jag tycker mig känna igen huset…

            Hur mycket vill du ha i månaden för en studio?

            Som jag skrev innan så kommer vi ner i juli. Finns det garage att tillgå? Min kille har en Harley som förvisso bor på Soi Yensabai, men ett garage eller nånstans man kan ställa den är ju praktiskt.

          • #439015

            Har några lägenheter i Pattaya, studio från 15000 baht mycket fina. vill du se bilder så kan du sända en epost så svarar jeg med foton. niemela@live.no

            /Finnen

          • #439016
            Sailor
            Participant

              Hej alla!

              Nu har jag hittat lägenhet, tackar för alla tips.

              Mvh Sailor

          Viewing 5 reply threads
          • The topic ‘Önskar hyra Condominium i Pattaya from Juli’ is closed to new replies.