Fick möjlighet att se den till sist, jag också. Lite lättsamt och trevligt att titta på…
Jag tror egentligen att nöjesbranchen är mer eller mindre mättad nu för tiden; vi får helt enkelt lära oss att det går att leva fastän man har tråkigt ibland, tror jag. :cyclopsani:
Såg den idag, hade förväntat mig lite mer.Dock alltid kul att se miljöer från Thailand. Tyckte om filmens trailer men har man sett den har man sett det bästa.