Hem Forums Gemensamt, för alla Medier om Thailand Peter Magnusson och David Hellenius om En gång i Phuket

Viewing 4 reply threads
  • Author
    Posts
    • #391218
    • #463796
      Nille
      Keymaster

        Vi såg den idag faktiskt. Tycker den var ganska trevlig. Mycket bättre än 30 grader i Februari.

      • #463797

        Fick möjlighet att se den till sist, jag också. Lite lättsamt och trevligt att titta på…

        Jag tror egentligen att nöjesbranchen är mer eller mindre mättad nu för tiden; vi får helt enkelt lära oss att det går att leva fastän man har tråkigt ibland, tror jag. :cyclopsani:

        MvH,
        Hans

      • #463798

        Rätt tråkig film, inget jag skulle rekommendera.

      • #463799
        nathon
        Participant

          Såg den idag, hade förväntat mig lite mer.Dock alltid kul att se miljöer från Thailand. Tyckte om filmens trailer men har man sett den har man sett det bästa.

      Viewing 4 reply threads
      • You must be logged in to reply to this topic.