Hej Alla !
Nu är vi ju inne i den månaden då alla kontantkort skulle behöva vara registrerade, annars skulle de endast fungera att ta emot inkommande samtal.
Någon som märkt något av detta ? Var det något speciellt datum man måste vara registrerad ?
Jag har ett som är registrerat och ett som inte är.
(har inte laddat på något på det oreggade, ifall att det slutar fungera, man vet ju aldrig 🙂 )
Någon som vet mera om detta ?