Jag hade SE X1 tidigare och har alla kontakter i Outlook, sen är det bara att synka min nya telefon mot Outlook och så var alla kontakter med alla adresser, telefonnr och foton på plats. Men jag vet ej om det fungerar lika lätt med något gratis alternativ isf Outlook.
Mvh
BBJ
🙂
Edit: Kom just på att MyPhoneExplorer även finns för Android-telefoner nu också, programmet är gratis att ladda hem och testa, men utvecklaren vill gärna he en liten donation för fortsatt utveckling, värt att sponsra tycker jag. MPE är bättre att använda tycker jag och anväder det nu isf HTC:s eget synk-program.