Den där Guavan är en riktig petmaja.. :bounce:
/quote
Ber om ursäkt. [wai-smiley] varför finns ingen sån?
Det är ett karaktärsdrag. Att ifrågasätta…[/quote
…undrar jag: Kan du (Nille) inte städa bland smiley-gubbarna, de är såååå många, och många som aldrig används. Saknar även vanliga glada, ironiska och waiande. Hälsningar från en annan petmaja :geek: