Hem Forums Gemensamt, för alla Övrigt Köp & Sälj – Byt & Hyr Söker lägenhet i Bangkok – Max 20,000 thb/m

Viewing 3 reply threads
  • Author

Jag letar efter en ny lägenhet i Bangkok jag vet bara inte riktigt vart jag skall kolla efter en ny lägenhet. Jag letar efter en modern och fräsch 2a i Silom/Sathorn området.

Budget: Max 20 000 THB / mån.

Om någon kan rekommendera någon bra hemsida eller mäklare så hade varit kanon. Jag känner redan till MrRoomFinder men inte hittat något schysst där.

Beror helt på vilken standard du vill ha.

För 20 000 baht kan du få något litet men nybyggt mitt smeten om du vill det. Ca 35-42kvm
      Det finns äldre hus mitt i stan också men det kan vara rejält slitet för 20K om du vill ha större yta.

Beskriv vad du är ute efter lite mer så är det lättare att hjälpa.

@Rosarin wrote:

Beror helt på vilken standard du vill ha.

För 20 000 baht kan du få något litet men nybyggt mitt smeten om du vill det. Ca 35-42kvm
      Det finns äldre hus mitt i stan också men det kan vara rejält slitet för 20K om du vill ha större yta.

Beskriv vad du är ute efter lite mer så är det lättare att hjälpa.

Modern och fräsch 2a. Spelar igen roll om det är ett hus eller lägenhet. Vill att det skall vara nånstans i Silom, Sathorn eller Sukhumvit typ Asoke området då.

Har letat och letat men inte hittat något. Har inga problem att skriva på för 1 år om det krävs bara så länge stället är schysst.

Finns flera på Life@65. Sukhumvit 65 mellan BTS stationerna Ekamai och Prakanong.

Jag har brev från dom med listan på det som finns att hyra. Listan är från 20 sept.

Ser att det inte går att attatcha excel-dokument. Skicka din mailadress till mig via PM om du vill så kan jag skicka listan till din mail om du vill.

/Rosarin

Viewing 3 reply threads
  • You must be logged in to reply to this topic.