Är du anmäld och antagen till något program? Finns det tror jag det ligger tillgängligt för antagna studenter bakom brandvägg alltså.
När jag gick där postades dessa på universitetets väggar… Tror de började flytta mot nätet. Jag skulle länga iväg ett mail till skolan om jag vore dig.
nej jag ska inte gå ett program utan jag ska vara utbytesstudent en termin och då vill jag helst gå på ABAC.
Den person som är ansvarig för mitt program i Sverige sade att jag måste hitta kurser (som liknar de kurser som jag egentligen skulle ha gått här) på egen hand.
Men jag hittar ingen bra sida på kursbeskrivningar och datumen för kurserna
ABAC logik är nödvändigtsvis not samma logik som du är van vid. Jag vet att det finns en person som är ansvarig för exchange students och jag tycker du skall leta rätt på den personen. Om ni har ett utbytesprogram borde du rimligen kunna få namnet via ditt svenska universitet om inte annat så har thai logiken smittat av sig.
Ps. Scannade av ABACs sopiga hemsida och gissar att du borde kolla in deras avdelning för international affairs