Nu har jag och tjejen anlänt till Sverige så nu är det dags att få in henne i systemet. Läste på skatteverkets hemsida att man måste ha papper som styrker civilstånd. Blev lite orolig när jag läste detta då jag inte tror att vi har något sånt. Hon är inte gift och har heller aldrig varit, måste man iaf lämna in ett sånt papper? Vad är det i så fall för papper och hur fixar vi det när vi båda är i Sverige?