Hej hej!
Har tittat lite på olika utbildningar på nätet här idag.
Hittade en skola som lär ut thailändska OCH som är studiemedelsberättigad!!! :cheers:
Titta på länkarna nedan, är det här rimliga priser??
Jag tycker det känns rätt så dyrt men det finns säkert andra här på forumet som har bättre koll på det där.
Vad säger ni?
http://www.plugga-utomlands.se/Spraakresa_Thailaendska_i_Phuket_Patong_17690.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;
Här är deras hemsida:
http://www.spin.se/spraken/thailandska/thailand/phuket/” onclick=”window.open(this.href);return false;
/Rosarin 🙂