Hur pass svårt tror ni att det kan vara thailändsk lärare med 10 års erfarenhet och thailändsk universitetsutbildning i botten att få högskolebehörighet här i Sverige? Hon kan inte svenska (jobbar som språklärare för tillfället, thailändska för både thai- och farangbarn), så hon får börja med att plugga det samt samhällskunskap och vad mer som kan behövas.