Hem › Forums › Resa i Thailand › Provinser och platser i Thailand › Södra › Någon som bor på Koh Pangan?
Lite nyfiken..;)
Vore kul att veta! Lite torka på permanent eller långtidsboende svenskar här..
xxx..
Hej! Inte just nu men bott där ca 5år och jobbar där över 6år, har dock mycket vänner kvar och min farssa bor kvar där. Något speciellt du undrar över?
Jag och frugan flyttade till Koh Phangan i slutet på december 2010 ifrån Samui då vårt hus äntligen blev klart (Baan Tai).
Undrar inget speciellt är min nionde vinter här nu (Hat salad)…
Tänkte mer att det är intressant att veta hur många på forumet som bor här! 🙂
Nice to meet you 😉