Hem › Forums › Att bo i Thailand › Visum och Uppehållstillstånd › Non-Imm "B" – WP3 saknades, nån som vet hur lång tid det tar?
Har fått ett jobb i Phuket och var på ambassaden angående visum, Non-Immigrant B… Det visade sig att WP3 saknades, nån som vet hur lång tid det tar?
Sen undrar jag även om hur bankutdraget ska se ut, kan man skriva ut själv från internetbanken osv?
Med vänlig hälsning
Magnus