Hej!
Vill börja med att informera om ett underhållsarbete på thailandsforum.
Detta arbete kommer att ske nu på måndag den 14e.
Arbetet på börjas 08.00 thailändsk tid (02.00 svensk tid)
Vi beräknar att arbetet kommer att ta ca 1 timma.
Under denna tid kommer forumet att vara otillgängligt.
Vi hoppas på er förståelse!
Denna vecka:
Trött på truevision, skaffa Astro i stället
2 små svenskar söker skola i Bangkok, har du något bra tips?
Är kho samui det säkraste kortet i juni månad?
Thailand och Cambodja hur allvarligt är det?
Är det kallt i vattnet i HuaHin i december/januari?