Hej,
Här i Hua Hin har vi gått en bit igenom högsäsongen. Som golfarna säger – vi är nu på de sista 9. Lustig säsong helt klart. Smygstart i November, ryck i mitten av December, superpeak julveckan, för att nu mattas för var dag som går. Så här var det inte förra året…

Avkänning av turistsäsongen 2013. Hur ser det ut där DU befinner dig? Läs mer här!
Har du bott permanent i Thailand och sedan valt att återvända till Sverige igen? Vi är intresserade av att höra hemvändarnas historia! Läs mer här!
Om folkmorden i södra thailand – finns det ljus i tunneln? Läs mer här!
Ledigt jobb!! Intresserad av att jobba som mäklare i Pattaya? Länk här!
Hostel vid flygplatsen till salu – bara 350,000 thb. Länk här!
Ulf upplevde en underlig sak och undrar nu om thailändska indianer. Länk här!
Ytterligare en forumvecka att lägga till arkivet….
Har spenderat större delen av Lördagseftermiddagen med att klippa, flyta och dela diskussioner. När någon börjar använda alla vakna trådar som ett chatforum oavsett vad som diskuteras får han gärna följeslagare. Jättekul att så många gillar att skriva men vi får inte glömma bort att vi inte handlar om kvantitet, utan om kvalitet. Har du någon avstickare du vill diskutera, vänligen starta en ny tråd.
Det var allt för denna gång. Trevlig helg nu alla!