Och lite tråkprat om vädret… Det är hett nu! 🙂
[img2:35et2hrw]http://2.bp.blogspot.com/-xGHMhVJ8TaI/S4o8fUSnN_I/AAAAAAAABjQ/CKAXl2ITtgc/s1600/sol.png[/img2:35et2hrw]
Här kommer ett axplock från veckan som gått:
Sätta barnen som ägare av hus/mark, är det en bra ide?
Billiga flygbiljetter från “fel” håll?
Varför du skall jorda din varmvattenberedare. Sköt din skadedjursbekämpning på egen hand. Egen vattenförsörjning! Fogskum – isolera på egen hand. Allt detta och mycket mer i vår eminenta sektion som handlar om att äga sitt boende i Thailand.
Trevlig helg önskar jag er alla!