Hej,
Tänkte precis skriva att himlen öppnade sig och alla gudars tårar ramlade rakt ner där jag finns men precis då slutade det lika plötsligt som det började. Även om det regnar en del i Södra Thailand och skvätter lite här och där har vi varit förskonade i Hua Hin. Förskonade? Hur låter det egentligen när man drömmer om regn… Det har varit varmt nu igen.
Veckans bästa skylt kommer från Sunebam 🙂

Fler roliga skyltar hittar ni i tråden om just det – Roliga skyltar i Thailand. Länk här!
Hur får man tag på färska kräftor i Thailand och vad tycker Thailändarna om dem? Länk här!
OM det fanns en svensk pub i Bangkok, vilken är då den bästa platsen? Tänk något i stil med Dubliner. Länk här!
Här är ett bra videorecept på en smaskig rissoppa. Har du en egen favorit på den kanske? Länk här!
Provläs de 4:a första kapitlen av Per Erikssons debutroman – Originalkopian. Handlingen utspelas främst i Bangkok där Erik av en händelse börjar göra affärer… Länk här!
Hur fungerar taxfree i Sverige för utlandssvenskar? Länk här!
Trevlig helg så ses vi på forumet!