Hem › Forums › Att bo i Thailand › Hälsa, Fritid & Sjukvård › Personlig assistans i Thailand?
Två frågor om personlig assistans i Thailand….
Ni som har rest till Thailand med personlig assistans. Hur ser era erfarenheter ut? Positivt och negativt?
Ni som har tankar om att resa till Thailand med personlig assistans. Hur går era tankar?