Hem › Forums › Gemensamt, för alla › Medier om Thailand › Svenska våldtagen av tuck tuck chaufför på Phuket
- This topic has 2 replies, 3 voices, and was last updated 15 years, 2 months ago by
Nirak.
-
AuthorPosts
-
-
20 April, 2011 at 4:31 pm #389853
@Alsun wrote:
Ärendet kommer upp i rätten under juni, tror det var den 22:a
Låter bra. Vet du mera? var går rättegången? kommer någon person från svenska ambassaden närvara? har de har de häktat henne nu, enligt media har hon ju varit på fri fot. Har inte hittat något på scandasia.com, hittade detta i stället
Swedish Tourist Raped by a Phuket Taxi Driver
10 April 2011 | news NewsdeskA young woman from Sweden has launched a complaint to the local police in Chalong, that she was raped by a local taxi driver this Sunday morning.
The 21 year old woman was walking along Patak Road in Chalong on the beachfront, when she was approached by a taxi driver.
According to Scandasia.com’s sources she had just left a bar nearby, where she had been drinking.
The Swedish woman accepted the drivers offer to bring her back to her hotel, but that never happened. Instead he brought her to an isolated area nearby the Karon lagoon, where he raped her inside the taxi.
The police have arrested the taxi driver. The taxi driver who didn’t have a license, admitted that he offered his professional service as a taxi driver to the girl, and that she accepted. He didn’t deny that they had had an intercourse, but that the sexual encounter was consensual.
At the moment the Swedish woman is together with her family.
According to plans the family will leave Phuket for Sweden the coming Tuesday.
-
21 April, 2011 at 12:43 am #451457
Skapade en ny tråd av detta då jag inte kunde se kopplingen till mordet i Bangkok där detta först postades. Notera att de första raderna i Goodolles inlägg inte handlar om svenskan som vart våldtagen utan om svensken som vart knivstucken. Klarar sig tuck tuck chauffören?
-
22 April, 2011 at 5:41 am #451458
Om hon som turist har polisanmalt ar hon jatte stark har hort for ofta pa Lanta om turister som blivit valdtagna av thai men inte vagat anmala utan de bara lamnar Lanta o Thailand.
Aven om polisen anser att de har sig sjalva o skylla behovs polis anmalningarna goras om inte annat for att de ska borja ta det pa alvar.Ar kvinnan kvar i Puhket ? kommer hon narvara vid rattegangen ?
-
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.