Seaserpent, du tycker det är fantastiskt (inte lite ironi där :blackeye: ) att jag förstår det du skrev om moderering när det gäller inlägg som diskuterar moderering, där moderering i mina ögon är att ta bort sådant som anses olämpligt i en tråd.
Att låsa en tråd är inte moderering, det är att stoppa hela diskussioner som inte BARA rör moderering utan annat intressant också, dvs ren censur/diktatur (stryk det som inte önskas). Därav frågan om varför HELA tråden låses.
Skrev ett långt förklarande inlägg här som jag själv raderade då jag insett att det tyvärr är omöjligt med dessa diskussioner här.
Jag avstår i fortsättningen från att ha synpunker på något här och tills vidare så läser jag vad som skrivs här och utvärderar löpande hur intressant det är att vistas här. Jo jag vet, det är frivilligt. :salute:
Mvh
BBJ
:flower: