Hem › Forums › Att bo i Thailand › Driva företag, Investera & Arbeta › Platsbanken › Vill du bli filmstjärna? Filmproduktion om Tsunamin 2004
- This topic has 7 replies, 6 voices, and was last updated 15 years, 11 months ago by
peripetin.
-
AuthorPosts
-
-
9 June, 2010 at 7:01 am #388496
Man söker Skandinaver för mindre monologer
Want to Be a Movie Star?
In October this year, J.A. Bayona will be shooting his new movie “Impossible” here in Thailand. The story is based on a true account of a family who stayed in Phang-Nga when the tsunami hit in 2004. The movie will star big actors such as Ewan McGregor and Naomi Watts.
The director is now looking for “real” Scandinavians based in Bangkok to play small speaking parts in the movie, and therefore he is opening up a casting office at Twin Peaks Residence, Sukhumvit Soi 17, room 302. People of all ages are encouraged to audition for a part in the movie.
If interested, please send your photo to the casting office so that the casters can select which character you should try out for. You will then receive a copy of the lines and be booked for an audition. J.A. Bayona is a Spanish movie director. He is well known worldwide and won several awards for his latest movie “The Orphanage.”
His new movie will be produced by Santa International Film Productions (http://www.santafilm.com/) and Non Jungmeier is in charge of casting (http://www.imdb.com/name/nm0820250/).
For further information, please send him an email at psmossman@gmail.com.
-
16 June, 2010 at 9:26 pm #439729
en liiiten undran… blir man verkligen filmstjärna? som Bruce Willis? eller Julis Roberts?? :scratch:
-
17 June, 2010 at 6:09 am #439730
japp, pang boom, med garanti 😉
-
20 June, 2010 at 3:22 am #439731
@ragson wrote:
en liiiten undran… blir man verkligen filmstjärna? som Bruce Willis? eller Julis Roberts?? :scratch:
Du lär väl inte bli en ny Julia Robets hoppas jag.
Jag tror stjärnstatusen kan diskuteras. Tror inte att du blir någon ny Willis heller. Kanske mer som han som stod och sålde fisk nere vid Storån när Madicken gick på marknad.
-
20 June, 2010 at 3:32 am #439732
Nu står det ju faktiskt ordet “filmstjärna” i rubriken på denna tråden. Menar du att TS ljuger? Att man ska ta det med en nypa salt? Allting är bara fantasier??? :scratch:
-
20 June, 2010 at 6:03 am #439733
@ragson wrote:
Nu står det ju faktiskt ordet “filmstjärna” i rubriken på denna tråden. Menar du att TS ljuger? Att man ska ta det med en nypa salt? Allting är bara fantasier??? :scratch:
Nej, inte vill jag gå så långt som att anklaga TS för ljugeri. Det är nog mer en definitionsfråga.
Vad är en stjärna? Alla lyser ju inte lika klart, men ändock är de stjärnor allihopa, förutom de som är kometer, för de är ju bara sten.
-
24 August, 2010 at 12:47 am #439734
Jag var faktiskt där på casting redan i maj, provspelade för nån av de lite större rollerna som Svensk gissar jag på.
Tror att dom fortfarande inte har rollsatt alla platser och det verkar bli de sedvanliga förseningarna när en film skall spelas in.Om ni är intresserade av framtida roller i reklamfilmer etc kan ni höra av er till mig, min kära flickvän har startat sin egen agentur och är ständigt på jakt efter nya förmågor.
-
26 August, 2010 at 2:56 am #439735
Kom och tänka på denna tråd och blev lite nyfiken på om någon här känner till någon som har fått en roll i filmen?
Kanske till och med någon på forumet? :cheers:
-
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.