inte för inte dom kallas för migränverket dom kunde ju fördela uppgifterna lite å inte lägga all visum sökningar i norrköping
gjorde en vebbansökan 14 januari får en massa olika svar om hur lång tid det tar .det kan ta tre mån säger dom sen sägs fyra mån eller fem till tio månader vet inte vad man ska tro leif