• Tack Nille för dina ord.

  • Ett avsked
    Väl hemma i Sverige igen började jag genast att jobba för att finansiera nästa resa och ett eventuellt bröllop. Redan efter en månads arbetande hade jag köpt flygbiljetterna. Tanken var att vi skulle gifta oss och att hon senare skulle komma hit för att komma bort från barerna. Så här i efterhand kan jag inse hur korkad jag var som tr…[Read more]

  • Jag känner att jag behöver på förhand förklara att jag under den här perioden i mitt liv begick många misstag som jag i dag ångrar mycket djupt. Men jag hoppas att ni här på forumet kan ha överseende med dessa moraliskt tvivelaktiga handlingar och jag vill säga att jag numera tar avstånd från all form av nyttjande av droger. Men jag hoppas att ja…[Read more]

  • Hemkomsten till Sverige
    När jag kom hem till Sverige var det juni och en underbar sommar. När jag kom hem fick jag flytta hem till mina föräldrar och mitt gamla pojkrum då jag vid tillfället inte hade något eget boende. Väl hemma Saknade jag Fatima mycket och skaffade mig ett telefonkort för att kunna ringa henne billigare. Jag skaffade mig gena…[Read more]