-
frippis replied to the topic Hur länge har ni väntat på PUT? in the forum Byråkrati & Myndigheter 11 years, 4 months ago
Ledsen, blev lite ivrig där. Min fråga gäller TUT. Alltså första vändan på 2 år. Hon är fortfarande i hemlandet.
-
frippis replied to the topic Hur länge har ni väntat på PUT? in the forum Byråkrati & Myndigheter 11 years, 4 months ago
Har ni hört något än badger67 ?
Vi ansökte den 20 augusti alltså över 5 månader här med, men vi har inte hört något ännu.