Kan någon smart människa förklara för en gubbe som mig varför rånaren på övervakningsbilden bär en ljus sko med mörk strumpa på den ena foten och en mörkare sko med en ljus strumpa på den andra foten?
Är det för att rånaren vill förvilla vittnen och på så vis försvåra identifieringen av honom?
Det gick i så fall inte särskillt bra, vad jag förstår, he he