-
Rasamus replied to the topic Int. körkort in the forum Byråkrati & Myndigheter 10 years, 5 months ago
@Jimmieboy wrote:
@Gunnar1961 wrote:
Tack för svaren. Har inte mc kort. Hyrt vad de sa var moped, minsta modellen, förut och uthyrarna har godtagit passet bara. Tyckte det kostade en del, ca 600:- för oss två att få ett papper med fotostatkopior av körkorten inklistrade. Få fundera lite.
Har du inte MC kort har ju ett IKK ingen som helst betyde…
-
Jimmieboy replied to the topic Int. körkort in the forum Byråkrati & Myndigheter 10 years, 5 months ago
@Gunnar1961 wrote:
Tack för svaren. Har inte mc kort. Hyrt vad de sa var moped, minsta modellen, förut och uthyrarna har godtagit passet bara. Tyckte det kostade en del, ca 600:- för oss två att få ett papper med fotostatkopior av körkorten inklistrade. Få fundera lite.
Har du inte MC kort har ju ett IKK ingen som helst betydelse om du ska hyra m…[Read more]