Jag vill bara få ett enkelt visa och trodde det kunde vara en väg! Vi vill inte vara hemma i Sverige under vintern. Kan man fortfanande göra visa runs var 3:e månad så gör jag hellre det. Fick dock höra att man bara kan göra det 1 gång?