-
jebas replied to the topic Hur länge har ni väntat på PUT? in the forum Byråkrati & Myndigheter 10 years, 10 months ago
När ansökte ni? Flyttades ni till närmaste enhet? Isåfall kan det betyda intervju för dig.
Angående besöksvisumet och UT-kortet så är en variant, om du har fullmakt eller skickar in en fullmakt, är att du ber Mig skicka hem UT-kortet till dig. Då kan du åka över till frugan i Norge med kortet eller liknande (och det går antagligen snabbare att…[Read more]