-
juicelover replied to the topic Koh Chang, Koh Samui eller Hua Hin.. in the forum Östra 11 years, 10 months ago
Håller med loffe 02.
Åker själv sedan många år även i september till Hua Hin.
Ett par, tre timmar daglig, direkt sol, annars disigt/mulet men fortfarande mycket varmt, kanske 29 grader och ca 4 grader mindre varmt på natten. Också något kallare i poolen.
Mycket högt vattenstånd gör stranden svår- eller otillgänglig åtminstone i stan. Ett år s…[Read more]