-
Emil replied to the topic e-mail och mobilnummer, inget funkar?! in the forum IT & Fildelning om/i Thailand 18 years, 5 months ago
@julia wrote:
@Emil wrote:
Tycker du 45 öre för ett sms är dyrt? 😛
Du måste slå +66 och ta bort 0 alltså +66798789064
Kostar det 45 öre för ett sms till Thailand? :O Alla säger att det är super dyrt..
Vadå ta bort en 0? hehe
Jag skickar sms varje dag till Thailand! Kostar nästan ingentig. Ring din mobiloperatör och fråga. Jag använder Telia.
-
jjonsson replied to the topic skicka e-mail till Thailand, det går inte? in the forum IT & Fildelning om/i Thailand 18 years, 5 months ago
@julia wrote:
det här är inte sant.. nu går det inte att skicka pm till dig heller.. har skickat 2 ggr? men det har inte kommit fram va? haha, det är inget som funkar för mig längre.. 😉
Precis som Håkan skriver så ligger det kvar en stund, sen var jag långsam i detta fallet, ber om ursäkt…
Så det inte tekniken utan gubben bakom den (Jag) den…[Read more]