Forum Replies Created

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: e-mail och mobilnummer, inget funkar?! #404637

    @Emil wrote:

    Tycker du 45 öre för ett sms är dyrt? 😛

    Du måste slå +66 och ta bort 0 alltså +66798789064

    Kostar det 45 öre för ett sms till Thailand? :O Alla säger att det är super dyrt..

    Vadå ta bort en 0? hehe

    in reply to: skicka e-mail till Thailand, det går inte? #404632

    @jjonsson wrote:

    Ok, det tyder på en felaktig mailadress eller att den inte finns på domänen.
    Rent tekniskt är det ingen skillnad att skicka till thailand än till något annat ställe…
    Om du vill kan du klicka på pm på mig och skicka hans mailadress till mig så kan jag se om jag kan lista ut vad som är fel…

    Välkommen hit föresten! :cheers:

    det här är inte sant.. nu går det inte att skicka pm till dig heller.. har skickat 2 ggr? men det har inte kommit fram va? haha, det är inget som funkar för mig längre.. 😉

    in reply to: skicka e-mail till Thailand, det går inte? #404630

    @jjonsson wrote:

    Får du något felmeddelande tillbaka eller vad är det som gör att det inte går?

    ja, jag får tillbaka något meddelande som det står:”Delivery to the following recipients failed.” Jag har försökt många gånger men jag får alltid samma tillbaka!!

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)