@jjonsson wrote:
Ok, det tyder på en felaktig mailadress eller att den inte finns på domänen.
Rent tekniskt är det ingen skillnad att skicka till thailand än till något annat ställe…
Om du vill kan du klicka på pm på mig och skicka hans mailadress till mig så kan jag se om jag kan lista ut vad som är fel…
Välkommen hit föresten! :cheers:
det här är inte sant.. nu går det inte att skicka pm till dig heller.. har skickat 2 ggr? men det har inte kommit fram va? haha, det är inget som funkar för mig längre.. 😉