Jag och frugan fick beviljat UT igår.
Webbansökan gjordes 17 feb och fick tid för interjuv på ambassaden 1 april och beslutet kom den 9 april.
Bör påpekas att hon är gravid i 6:e månaden.
Så blir trevligt med songkran innan vi beger oss mot svedala 🙂