Forum Replies Created

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Någon mer som gjort webbansökan sedan nov/dec? #468000

    Jag och frugan fick beviljat UT igår.

    Webbansökan gjordes 17 feb och fick tid för interjuv på ambassaden 1 april och beslutet kom den 9 april.

    Bör påpekas att hon är gravid i 6:e månaden.

    Så blir trevligt med songkran innan vi beger oss mot svedala 🙂

Viewing 1 post (of 1 total)