-
Kampapa replied to the topic Hur länge har ni väntat på PUT? in the forum Byråkrati & Myndigheter 11 years, 3 months ago
För att inte dra in för mycket politik i denna tråd, har jag skapat en tråd här som är till för att vi gemensamt ska kunna utarbeta en plan för att minska de orimliga väntetiderna. Jag vill tro att vi tillsammans med lite vilja kan göra något åt detta.