Forum Replies Created

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Skytrain till China Town? #398332

    Tack för det! Jag skall ge det 20 minuter eftersom älgakliv inte passar sig i Thailand (det är ju för varmt).

    in reply to: Wai:ar man till barn? #398311

    Jag waiar till alla och bryr mig inte så mycket om jag gör det först eller sist, vare sig till barn eller andra vuxna men nu bor jag ju inte i Thailand, tyvärr.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)