Forum Replies Created

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Svensk död i olycka på Koh Chang #436778

    Ja, jag antar att det bara är en nyhet som allt annat elände men när man står där känns det rätt hopplöst…han har nu äntligen anlänt till Sverige och begravning väntar om en vecka.

    Mamma är en superstark kvinna och jag vet att hon kommer att ta sig igenom detta…men sannolikheten att bli änka 2 ggr innan 60 måste vara ngt ovanlig. Vi är här för henne och vi kommer även att återvända till Koh Chang tillsammans då det är ngt hon önskar.

    Tack för Era uppmuntrande ord.

    in reply to: Svensk död i olycka på Koh Chang #436774

    Ja, klart vi vet vilket hotell det var…men nu har det ju hänt och vi vill bara ta hand om mamma och massa “plumpna” kommentarer är det sista som behövs… Managern på hotellet var väldigt hjälpsam och han hjälpte mamma med en massa saker och han körde henne till sjukhus, polisstation och allt annat som behövdes…
    Tog bara illa vid mig när en del utgår ifrån att man måste varit berusad för att det skulle kunna hända.
    Ta vara på livet och lev det fullt ut!!

    in reply to: Svensk död i olycka på Koh Chang #436775

    Göran!!

    Just precis vad det gör…känns hemskt för familjen!!

    Du ska inte tro allt Du läser, håll Dig i så fall till skvallerpressen eller ngt… Hur det än var så är förutfattade meningar det värsta som finns, måste varit onykter, säg mig ngn som åker på semester som kanske inte unnar sig ngt att dricka, info, min mamma och hennes fästman var på väg ut för att besöka favoritrestaurangen De hittat på ön när olyckan skedde!! Och han satt inte på räcket…däremot var räckena väldigt låga och han hade en skada i benet så att han tappade balansen!! Stackars mamma har precis kommit hem igen efter att ha fått vara kvar där ensam pga alla papper och annat som skulle ordnas…så nu vet Du!!

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)