Göran!!
Just precis vad det gör…känns hemskt för familjen!!
Du ska inte tro allt Du läser, håll Dig i så fall till skvallerpressen eller ngt… Hur det än var så är förutfattade meningar det värsta som finns, måste varit onykter, säg mig ngn som åker på semester som kanske inte unnar sig ngt att dricka, info, min mamma och hennes fästman var på väg ut för att besöka favoritrestaurangen De hittat på ön när olyckan skedde!! Och han satt inte på räcket…däremot var räckena väldigt låga och han hade en skada i benet så att han tappade balansen!! Stackars mamma har precis kommit hem igen efter att ha fått vara kvar där ensam pga alla papper och annat som skulle ordnas…så nu vet Du!!