Tack, det ska jag göra.
Något som jag oroar mig lite för är hur hon ska känna sig hemma här i Sverige. Hoppas att hon kan träffa vänner snabbt, det är nog något av det viktigaste för att hon ska trivas. Men kurser och sånt är ju inte möjligt då hon inte kan någon svenska. SFI är väl kanske inte så kul men nödvändigt…
Såg ni hade en karaoke kväll på Carabo igår. Synd vi missa den, hade vart kul.