Tack för svaren. Nu vet jag vad som gäller.
Nu vet jag ju inte riktigt vad en husbok är, men du menar att om inte barnet står inskriven i husboken, behöver inte barnet tas med i appendix D?
Hej och tack för snabbt svar. Adoptionen ska vara fullföljd och hon har papper på det.