-
niklaswinter replied to the topic Thailand en brusten dröm in the forum Driva företag, Investera & Arbeta 12 years, 3 months ago
Först och främst tack Nirak för att ni delar denna historia med oss!
Man blir ju beklagligt nog påmind om hur pinsamt godtrogna och naiva vi svenskar kan vara…
Men för att citera Afzelius:
“Svensken är en dyster jävel, men han bär på nåt stort, han kan ta i, och för det mesta är han stolt.”
Er envetenhet och mod i detta mål ska ni vara stol…[Read more]