Själv gillar jag nog Koh Phangan bäst av dessa tre öar. Har nog tillbringat totalt i tid cirka 18 månader på denna ö och håller den som min favorit. Men ska ni dit och det är runt fullmåne så är det värt att boka boende innan då det kan vara ganska så fullbokat. Själv brukar jag boka 1-2 nätter för då har man tid att i lugn och ro hitta ett annat boende om man inte är nöjd med det man bokat.
MVH: Pär..
Hej på er alla glada!
Har själv haft detta 3×60 dagars visa de tre senaste åren. Det enda jag behövt göra är att skriva ned vilka två länder jag tänkt besöka förutom Thailand och jag aldrig behövt visa några biljetter eller dylikt.