Hej!
Angående att sätta mosaik i bruk, vet någon mer om detta? Ska det vara i kalkcementbruk då? Trycker man in mosaiken i bruket så att man inte behöver foga, eller ska det också göras i vanlig ordning? Är detta något som kan vara görbart även här hemma?
Hälsningar Patrik