-
PerA replied to the topic Att köpa större bil i Thailand in the forum Kultur, Samhälle & Politik, 16 years, 1 month ago
@stgrhe wrote:
@Nille wrote:
Är det stor skillnad i pris att köpa av privatperson istället för bilhandlare?
Jag har hört att bilhandlare ofta inte låter en provköra, stämmer det och isf varför?
Vi har köpt två nästan nya begagnade bilar, en privat och en från en bilhandlare och jag tycker processen var likartad. Egentligen var det enklare med…
-
PerA replied to the topic Att köpa större bil i Thailand in the forum Kultur, Samhälle & Politik, 16 years, 1 month ago
Nej, tänker inte skriva mig i Thailand. Vad jag har hört tidigare är det inget problem att köpa bil bara man har en bostadsadress samt visum. Jag kommer att ha en fast adress i Thailand och tillsammans med visum hoppas jag det räcker. Internationellt körkort kommer jag att ha första året därefter tar jag nog ett thailändskt körkort.
Du vet inte v…[Read more]