• @peterkiruna wrote:

    Någon som har erfarenheter av Bangsaen ?

    Både positiva och negativa….

    Skulle det vara något för en svensk att bo permanent i Bangsaen?

    Har ingen koll på vem du är eller vilken ålder du är i. men ändå …..
    Har själv bott i Bangsean i fyra år och tycker fortfarande att det är den bästa platsen på den östra sidan av Bangko…[Read more]