• Jag håller med. Tåget är mycket trevligt. Fantastiska vyer utanför fönstret. Tidigare kunde man sitta på morgonen och bara njuta av landskapet utanför fönstret (då hade de inte AC i 2:a klass). Numera ser man inte så mycket eftersom man inte ser ut geom fönstren längre när det inte är uppbäddat. Så nu brukar jag sitta vid någon dörr och titta u…[Read more]