-
Reggaerocker replied to the topic Tåg Bangkok – Chang Mai information önskas. in the forum Norra 17 years, 2 months ago
Jag håller med. Tåget är mycket trevligt. Fantastiska vyer utanför fönstret. Tidigare kunde man sitta på morgonen och bara njuta av landskapet utanför fönstret (då hade de inte AC i 2:a klass). Numera ser man inte så mycket eftersom man inte ser ut geom fönstren längre när det inte är uppbäddat. Så nu brukar jag sitta vid någon dörr och titta u…[Read more]