@erda wrote:
Det som var mest intressant var väl att man ringde migrationsverket och pratade med kundtjänst kring 10:00 . Vad som kom fram av det samtalet var att det inte fanns någon handläggare som skulle fatta beslut knutet till ärendet, kl 15 får man ett mail att man tagit ett beslut i ärendet.. Man kan ju börja fundera lite vad det är som tar tid då 🙂
???? vad menar du?
fick ni besked om UT efter detta samtal!