-
Samissac replied to the topic Frågor om Uppehållstillståndskort ! in the forum Byråkrati & Myndigheter 10 years, 7 months ago
Det blev klart förra veckan. 20 september lämnade vi in. Hon är gravid så det var ju prioriterat.
-
Samissac replied to the topic Frågor om Uppehållstillståndskort ! in the forum Byråkrati & Myndigheter 10 years, 7 months ago
Ny i forumet…men har efter endast 7 veckor från inlämnad ansökan om UT fått beviljat. Och frågan är då…när kan vi hämta kortet? Tar det 11 dagar? Och i såfall hur får vi reda på det?