-
Shantaram replied to the topic Thaiwhisky – myt eller sanning? in the forum Mat & Dryck 18 years, 9 months ago
Narkotika innehåller det inte i alla fall. Jag tror att thaiwhisky kan jämföras med att dricka gammalt hederligt hembränt (och liksom hembränt också kan vara bättre eller sämre destillerat)…
-
Shantaram replied to the topic Rosetta Stone – Thai in the forum Praktiska Prylar & Finurliga Råd 18 years, 9 months ago
Bränner du in själva iso/img-filen på skivan (så när du öppnar skivan efter bränningen ligger en iso/img-fil där) eller använder du funktionen som heter någonting i stil med Burn Image i ditt brännarprogram? Inte helt otippat efter den meningen kan jag ju säga att det första sättet är fel. I de flesta brännprogram kan man hitta något som heter…[Read more]
-
Shantaram replied to the topic Företag misstänks sälja bluffresor till Thailand in the forum Nyheter 18 years, 10 months ago
No brain and lots of pain blir det ju i det här fallet. 🙂 Nä, fattar inte heller varför någon skulle köpa en biljett utan telefonnummer eller någon personlig kontakt.
-
Shantaram replied to the topic Dax att söka visa på thaiambassaden in the forum Visum och Uppehållstillstånd 18 years, 10 months ago
Med biljetten menar du bara inresebiljetten eller hade du en hemresebiljett också? Jag undrar eftersom jag inte vet om jag ska ta 1-årsbiljett eller enkel, för jag vill ju kunna få ett Tourist visa med två entries.
-
Shantaram replied to the topic Dax att söka visa på thaiambassaden in the forum Visum och Uppehållstillstånd 18 years, 10 months ago
micke1971: Hur gick du till väga när du sökte turistvisumet? Fick du visade du upp biljetter för både dit- och hemresa?
Jag måste till ambassaden i dagarna och har inte riktigt fattat än om de vill se hemresedatum. Jag kommer att köpa antingen en enkel eller en 1-årsbiljett, och om de vill se ett hemresedatum kan jag ju boka 1-årsbil…[Read more]