Forum Replies Created

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Långliggare, nytt avsnitt #485582
    skuff
    Participant

      @björnhonan wrote:

      Skall detta vara humor? 🙁 Bara sexistiskt och plumpt! förstärker ju bara bilden många har om “whitetrash” faranger med taskig kvinnosyn som häckar runt i Sydostasien

      Känns som att serien är riktad till folk som kan känna igen sig i den.
      Ganska ironisk och med glimten i ögat med andra ord.

      Alla skrattar åt olika saker, Pk fjanterier kan man diskutera på familjeliv.se

      Mvh

    Viewing 1 post (of 1 total)