Forum Replies Created

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Boende och "att göra" Koh Chang okt 2011? #454892

    Hej
    Bästa läget att bo på om man vill kunna gå ut på kvällarna är att bo i White Sand.
    Alla andra platser på ön mycket lite shopping och dyligt.
    Dom andra byarna kan man besöka dagstid.

    Jag skulle ta aircon buss till färjan och sedan mini buss från öns färgeläger.
    Du kan ochså flyga billigt med Bangkok airways. (sök på webben)
    Hela whitsand beach är bra strand.
    Förstår ej var ditt hotell ligger ? Skulle boka om.

    Om man skall ut på ö-turer så fixar hotellet det.

    Nästa resa skulle jag rekomendera Thailands västkust, Staden Takuap med mycket kulturhistoria och minimalt med turister.
    Gå in på Your tube, sök på Takuapa samt sök på Som Prathana (min farm utanför Takuapa )

    Kalle

Viewing 1 post (of 1 total)