-
Thaisambo replied to the topic Valuta; växling. Var och när? in the forum Praktiska Prylar & Finurliga Råd 14 years, 10 months ago
@Tedski wrote:
Vart växlar ni till dessa kurser ?
Forex ger bara 4,20
Det finns mycket sagt på forumet om detta, men kort sagt handlar det om att få ett så litet valutapåslag som möjligt och även om att få en så liten transaktionsavgift som möjligt.
Det får man som regel genom att utnyttja teletransfer (T/T), överföring bank-till-ba…[Read more]