Forum Replies Created

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Någon mer som gjort webbansökan sedan nov/dec? #467549

    Eftersom det är en Svensk myndighet måste man väl kunna göra en J O anmälan? :study:

    Jag menar om dom inte håller tiderna som ut lovats?

    Och vem som helst kan göra en anmälan,det behöver inte vara den som är drabbad.

Viewing 1 post (of 1 total)